Monday, August 22, 2011

Body Language


I was just watching TV when I saw the trailer of the new Dutch film: Body Language. I am in love! I can't wait till 6 October when the movie will be in the theaters. The Dutch people who watched the show So You Think You Can Dance, probably already knew that the winner Floris of the show was going to be in the movie, but now the second of the show Lorenzo is in de movie too, that came as a suprise to me, a good one. If you want to know what the movie is about, here is the summary:
Just when the top five best Dutch dancecrews are of to a dancecompetition in New York, their funding is withdrawn. The trip seems canceled. Five people from totaly different dancecrews, deciding to still go on their own. Only in New York, they realize what they have done. They are without money, no plan and no crew. They have obviously come to dance, so there's only one thing to do...
If you want to see a sneak peek, watch the trailer below.
----------------------------------------------------------------------------------------------


Ik was net Tv aan het kijken toen ik de trailer van de nieuwe Nederlandse film Body Language zag. Ik ben verliefd! Ik kan echt niet wachten tot 6 Oktober als de film in de bioscoop te zien zal zijn. De mensen die de show So You Think You Can Dance hebben gekeken wisten waarschijnlijk al dat de winnaar Floris in de film te zien zou zijn, maar dat de tweede, Lorenzo, ook in de show zou zijn dat was voor mijn toch wel een verrassing. Om een beetje te weten te komen waar de film over gaat heb ik hier een samenvatting:
Net als de vijf beste Nederlandse danscrews naar een wedstrijd in New York vertrekken, wordt hun subsidie ingetrokken. De reis lijkt definitief niet door te gaan. Vijf diehards, allen uit totaal verschillende danscrews, besluiten als enige toch te gaan. Pas in New York beseffen ze wat ze hebben gedaan. Ze zitten zonder geld, zonder plan en zonder eigen crew. Ze zijn natuurlijk gekomen om te dansen, dus er zit maar een ding op...

Ook heb ik een trailer hier onder neergezet zodat je een beetje kan zien wat te verwachten van de film.




2 comments:

  1. Ik ben ook wel benieuwd, ziet er alleszins wel leuk uit ^^. En nee ik draag geen lenzen, van mijn ouders mag ik ze pas op mijn 14de dragen, en nu ben ik nog 'maar' 12.
    x

    ReplyDelete