Friday, August 19, 2011

Sweet Sixteen birthday presents!


So yesterday was my birthday, I celebrated it and I could not keep my presents for myself, so here a small update from what I got from my family.

- Scooter (best present ever)
- Money
- A leopard print scarf
- A bracelet with a leopard print rose
- Eau de Toilette; Versace Crystal Bright
- An Abercrombie and Fitch sweater
- Two magazines; Seventeen & Vogue
- Two Necklaces with an Owl (a misunderstanding, but they are still different ;p)

Saturday am I giving a party for my friends, so I will update aboute those presents on Sunday, I think!
-------------------------------------------------------------------------
Gisteren was mijn verjaardag, ik heb het gevierd en kon de kadootjes niet voor mezelf houden, dus hier een kleine update van wat ik van mijn familie heb gekregen.

- Scooter (beste kado ooit)
- Geld
- Een panterprint sjaal
- Een armband met een panterprint roos
- Eau de Toilette; Versace Crystal Bright
- Een Abercrombie and Fitch sweater
- Twee tijdschriften; Seventeen & Vogue
- Twee kettingen met een Uil (was een misverstand, maar ze zijn nog steeds verschillend ;p)

Zaterdag geef ik een feest voor mijn vrienden, dus ik zal die kadootjes zondag online zetten, denk ik!

1 comment: