Friday, August 5, 2011

WISHLIST: Lauren Conrad ring.


Sinds ik the hills keek, heb ik Lauren Conrad een aantal keer voorbij zien komen met een speciale ring, vooral voor die tijd. Nu zie je al steeds vaker dubbele ringen, maar deze ring heeft haar naam erop. Nou was ik laatst wat blogs aan het afstruinen toen ik weer zo'n ring zag, en ik wil hem nu ook heel graag. Ik ben gelijk gaan kijken op internet waar je zo'n ring kon bestellen en ik vond dat ze op mijnnaamketting.nl de mooiste ringen hadden van echt zilver, alleen de prijs is best duur, namelijk 54,95.

2 comments:

  1. Dit is inderdaad echt wel leuk! Ik moet echt beginnen met the hills te kijken want vind Lauren echt leuk

    ReplyDelete
  2. Super leuke ring, ik heb er zo'n ketting van, maar jammer genoeg ben ik hem kwijt :(.
    x

    ReplyDelete