Friday, August 19, 2011

The cut out blouse.



Something I see more and more is the cut out blouse. Yesterday I saw him in the new episode of Pretty Little Liars and today I was looking at the blogs; Style Scrapbook and La Petite Marmoset were I saw that they were wearing one too. I think I like it, but I am curious if it will look as good on me as it does on them..

What do you think of the cut out blouse?

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Iets was ik steeds meer is de cut out blouse. Gisteren zag ik hem in de nieuwste aflevering van Pretty Little Liars en vandaag zag ik hem op de blog van Style Scrapbook en die van La Petite Marmoset, waar ik zag dat zij er ook een aan hadden. Ik denk dat ik het wel een leuk kledingstuk vind, maar ik vraag me af of hij bij mij net zo goed zal staan als bij hun.

Wat vind jij van de cut out blouse?







1 comment:

  1. Ik vind ze allemaal wel mooi, maar zo net die ene uit Pretty Little Liars niet echt ;d.
    x

    ReplyDelete