Thursday, June 30, 2011

WISHLIST!



Over iets minder dan twee maanden ben ik jarig, om precies te zijn 18 augustus, en dan vier ik groots mijn verjaardag want dan wordt ik 16! My sweet sixteen ga ik vieren met vriendinnen, maar daarvoor wilden ze wel graag weten wat ik dan op mijn verlangenlijstje had staan.. Dus ben ik maar gelijk aan de slag gegaan met een wishlist te maken, en zo kwam ik van het een op het ander. En toen ik klaar was met de spullen, ben ik overgegaan op de kleding, want van kleding heb ik nooit genoeg!

- Fietsendrager + mand
- Spiegelreflexcamera
- Nachtkast lamp met grote barok voet
- DVD speler
- Grote barok passpiegel
- Boek: Jongens, beren en bergschoenen van Abby Mcdonald




- Dubbele ring
- Uilen ketting
- Knal groene blazer
- Witte skinny jeans
- Congnackleurige blazer
- Witte blazer
- Stoffen Rugtas
- Congnackleurige tas
- Grote oorbellen
- Mooie grote ring
- Korte donker blauwe jumpsuit

No comments:

Post a Comment