Wednesday, June 22, 2011

welcome to the world of blogspot



Dit is de eerste post op mijn nieuwe blog. Ik heb blogs gehad voor deze, maar dat was op imonline, maar daar kon ik niet al mijn passie kwijt. Ik was op zoek naar een website waar ik alles kan posten wat ik leuk vindt, van fashion tot beauty tot wat voor sokken ik vandaag draag, maar ik kon het niet vinden. Dus vandaag was ik weer mijn daily visit aant maken door al mijn favoriete websites, voornamelijk op blogspot, over beauty en fashion, toen ik dacht, waarom maak ik eigenlijk geen website op blogspot..? Ik zie al die geweldige blogs van mensen all over the world and het is gewoon niet bij me op gekomen dat this may be the place I was looking for al that time. Maar nu ben ik klaar om the world of blogspot te ontdekken.
hugs&kisses

No comments:

Post a Comment