Thursday, June 23, 2011

BURN OUT!

Sinds ik een blog heb aangemaakt ben ik echt verslaafd aan bloggen, het liefst zet ik gelijk alles online wat ik wil vertellen. Ik zou eigenlijk mijn wiskunde herkansing moeten leren maar instead ben ik mijn winkelwagentje aan het vol laden op de H&M site. Ja ik weet het, echt slim, maar op zich sta ik toch al op overgaan, dus het is gewoon om mijn cijfer op te hogen! Maar even terug naar de H&M ik vond allemaal leuke dingen en het is samen zelfs nog onder de 50 euro. Look:


Ik vond het zo schattig bij elkaar passen dat ik gelijk ging kijken op mijn bankrekening of ik het er toevallig nog op had staan..
Maar toen kwam de grootste teleurstelling, er stond nog maar 5,38 op!! Ik keek nog een keer goed, maar het was echt zo. Dus ik ging even al mijn afschrijvingen na, en daaruit bleek dat ik veel te veel aan dingen als, terrasjes, make-up, kleren en vriendinnen trakteren uitgeef! En on top of it all kwam ik er net ook nog achter dat ik zaterdag een verjaardag heb, en me kledinggeld + salaris pas over anderhalve week op mijn rekening worden gestort. Ik denk dat mijn creatieve brein het even van me moet overnemen want ik moet toch met iets leuks aankomen op die verjaardag! Ik heb nu echt een burn out, ik moet nog een verjaardagscadeautje van 5 euro zien te krijgen voor een jongen die ik amper ken (geen idee wat ik moet kopen), mijn wiskunde herkansing leren in een paar uurtjes en ik moet ook nog voor 18 augustus 350 euro sparen voor mijn scooterrijbewijs... Misschien moet ik toch maar eens beginnen met sparen?

No comments:

Post a Comment