Thursday, June 30, 2011

OFF the MAP!


Ja hoor alweer een serie review, ik weet het ik ben echt een addict wat betreft series, maar ik als ik eenmaal een promo van een leuke serie heb gezien, moet ik verder kijken. Zo begon het allemaal maandag 20 juni, ik zat op de bank met mijn laptopje en de TV aan, toen ik het promofilmpje van de serie OFF the MAP op net5 zag. Ik was gelijk helemaal verkocht! Ik ben gelijk naar thepiratebay.org gesurft en heb daar gelijk het hele seizoen gedownload, wat tevens ook de hele serie is, en bestaat jammer genoeg maar uit 13 afleveringen, maar dat was al amazing! Het is wel jammer dat de show naar 13 afleveringen gecancelled is want het eindigt met allemaal verschillende open verhaallijnen, waarop je anders antwoorden krijgt in het tweede seizoen, maar dit gaat waarschijnlijk niet gebeuren.


Voor de mensen die het promofilmpje nog niet hebben gezien komt hier even een korte samenvatting:
Off the Map draait om Lily, Mina en Tommy, drie jonge artsen die om verschillende redenen aan de slag gaan in een kliniek midden in de Zuid-Amerikaanse jungle. Met weinig personeel, bijna geen medische apparatuur en in de extreme hitte moeten ze zich daar zien te redden. Gelukkig is er een aantal ervaren artsen aanwezig die de beginnelingen onder hun hoede neemt. Al snel leren de nieuwkomers dat de regels in de jungle compleet anders zijn, en wanneer in het broeierige klimaat de eerste romances ontstaan, wordt het alleen maar moeilijker.
Al helemaal weggeblazen door grey's anatomy of private practice, deze nieuwe serie is door dezelfde mensen gemaakt. Je kunt het een beetje voorstellen als grey's anatomy in de jungle.

Hier is de promo van Off the Map:


bron

No comments:

Post a Comment