Tuesday, July 5, 2011

Boek: In haar schoenen.

Ik heb er 3 maanden over gedaan maar ik heb hem uit! Oke, dit is echt heel fout van me, want nu denk je natuurlijk gelijk dat het een heel slecht boek is maar dat is niet het geval. Ik had het echt heel druk met school en werken en andere dingen dat ik eigenlijk nooit meer boeken las, of het moest voor school zijn en dan begon ik er vaak ook pas een dag van tevoren mee! Maar In haar schoenen is echt een heel leuk boek, dat gaat over 2 meiden; Tasha uit Amerika en Emily uit Oxford. Ze wisselen van land, school, kamers, alles.. Tasha omdat ze in Amerika belandde in een bubbelbadschandaal met een bekende Tv-ster, en Emily wilde eigenlijk om uitwisseling met Harvard maar inplaats van zit ze nu in Amerika op de filmacademie. Emily probeert haar ex-vriend te vergeten en Tasha wil het bubbelbadshcandaal. Maar dit is niet zo makkelijk als het lijkt, en zo komen ze met elkaar in contact via MSN.

Het is echt een aanrader. Het is een leuke chicklit om te lezen op vakantie, als je gewoon even wilt ontspannen. Je moet niet teveel diepte of spanning verwachten, want dan is het niet juiste boek.

No comments:

Post a Comment