Wednesday, February 29, 2012

hello, goodbye, hello




Ik en constant zijn twee dingen die heel ver uit elkaar liggen. Ik ben zo wisselend als het weer en totaal niet constant. Zoals met bloggen bijvoorbeeld, de ene week zet ik 3 nieuwe posts online en dan ben ik zomaar een maand van de aardbodem verdwenen. Sorry guys, thats just me! Maar toch wilde ik weer beginnen. Oja nog zoiets raars.. in de drukste tijden begin ik plotseling weer te bloggen, bijvoorbeeld net voor een toetsweek of de dag voor een belangrijke toets of mondeling ofzo. Echt weird! Zo ook dit keer, ik heb over 3 weken weer toetsweek, ik moet nog onwijs veel inhalen maar ik heb meer zin om weer lekker achter mijn laptopje te kruipen om een leuke post te maken over mijn recente aankopen bij de H&M. Ik denk dat dit nooit zal veranderen, maar je weet het natuurlijk niet.. Oh nog iets wat ik met jullie wilden delen, deze super leuke website; Pinterest. Echt zeker de moeite waard om eens te kijken. En als je nou zelf een account maakt, kan je ook nog gericht kijken of mode of home decor of art. Echt superleuk!

No comments:

Post a Comment