Wednesday, December 7, 2011

LIKES & DISLIKES



De laatste tijd ben ik echt barweinig online geweest en heb ik al helemaal geen aandacht besteed aan mijn blog, het is een crime. En nu, nu ik het drukst ben van de hele week ga ik ff lekker zitten bloggen!
Nou kwam ik net op een blog van iemand en daar zag ik superleuke dingen, dus ik dacht ik ga een Likes & Dislikes lijstje maken!

Likes
- Chocola
- Fruit (heb echt een verslaving)
- Vakantie (kan niet wachten tot het weer zomervakantie is)
- Kerst (leukste tijd van het jaar)
- Gala + het voorafgaande proces
- Knappe mannen die je uit het niet aanspreken (a)
- Na een week lang om 7 uur opstaan, dan eindelijk weer eens lekker uitslapen!
- Een slappelachbui hebben met m'n vriendinnen

Dislikes
- Helemaal zeiknat op school aankomen, terwijl je maar 10 minuutjes hoeft te fietsen
- Met windkracht 9 tegen de wind in fietsen
- Door de kou met een rode neus op school aankomen
- Door de regen niet mijn nieuwe pumps aan kunnen
- Geen van de 4 gehaalde boeken kunnen lezen door al die projecten voor school
- Een saldo hebben van 9,24 waar je de december maand mee moet doorkomen

Wat zijn jullie likes & dislikes?

No comments:

Post a Comment